- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

وقتی هواداران «آقای روبات» سوپرایز شدند!

Mr. Robot

به گزارش سوره سینما [1]، شبکه یواس‌ای نیمه اول فصل دوم «آقای روبات» را در دو قسمت، یکشنبه شب به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی پخش کرد. این اتفاق سه روز پیش از پیش نمایش رسمی قسمت اول از فصل دوم این سریال در روز چهارشنبه به وقوع پیوست. این حرکت به سرعت اینترنت را به دو دسته کسانی که این قسمت را تماشا کردند و کسانی که نتوانستند آن را ببینند تقسیم کرد. ساعت اول فصل جدید یک جلسه پرسش و پاسخ زنده فیس بوکی با مجموعه بازیگران سریال را قطع کرد و بعد در چند پلتفورم دیجیتال دیگر از جمله توییتر، اسنپ چت دیسکاور و شبکه یوتیوب این سریال و همچنین وبسایت یو اس ای استریم شد.

این اپیزود تنها به مدت چند ساعت در یکشنبه شب در دسترس بود که باعث شد بعضی هواداران سریال در توییتر خوشحالی کنند. اما کسان دیگری که فرصت استریم کردن زودهنگام سریال را از دست داده بودند، ناامیدی خود را نسبت به این بیان کردند که باید چند روز دیگر برای تماشای قسمت اول صبر کنند.

شبکه یو اس ای ماه گذشته اعلام کرد که فصل دوم این درام هکری با نقش آفرینی رامی مالک و کریستین اسلیتر گسترش پیدا کرده و حالا ۱۲ اپیزود خواهد داشت. علاوه بر این، بعد از اپیزود اول فصل دوم هم یک افترشو زنده با عنوان «روبات هکر» پخش می شود. این سریال درام برنده جوایز مختلف که توسط سم اسماعیل و همچنین استیو گولین و چد همیلتون، تهیه کنندگان کمپانی انانیموس کانتنت خلق شده، با تهیه کنندگی کمپانی یونیورسال کیبل پروداکشنز روی آنتن می‌رود. این سریال که یک تریلر روان‌شناسانه با بازی رامی مالک، کارلی چایکین، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم و کریستین اسلیتر است، در هر قسمت ۶۵ دقیقه‌ای از ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ در شبکه اصلی یواس‌ای نتورک روی آنتن رفته است.

در فصل دوم «آقای روبات»، الیوت (مالک) و اف سوسایتی به تلاش‌های شان ادامه می‌دهند تا با استفاده از استعدادهای هکری شان بتوانند سازمان‌های ثروتمند و فاسدی را پایین بیاورند که از سایه ها آمریکا را اداره می‌کنند و این بار حتی پرزیدنت اوباما هم در جریان این مسئله بغرنج قرار می‌گیرد.

منبع: بانی‌فیلم