سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

روایت زندگی قهرمانان ورزشی فراموش شده در مستند «راه ناتمام»

raahe-natamam

مجموعه مستند «راه ناتمام» درباره زندگی ورزشکارانی که در گذشته در رشته های خود قهرمان بوده اند اما اکنون برای تامین معاششان نیز به مشکل خورده اند، از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مجموعه مستند «راه ناتمام» به کارگردانی اعظم نجفیان و تهیه‌کنندگی علی‌محمد قاسمی یک مجموعه پرتره نگاری و شخصیت محور است که به موضوع سرنوشت قهرمانان ورزشی که فراموش شده اند می‌پردازد.

این مستند در پنج قسمت تولید شده و به زندگی چهره هایی چون امید ستایش پور از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ، مجتبی مرادی قهرمان جهانی کشتی، صادق پاکدامن عضو تیم ملی نجات غریق و فرشاد و مسعود درکه قهرمان کیک بوکسینگ میپردازد.

مجموعه مستند «راه ناتمام» که اولین قسمت آن به فرشاد درکه اختصاص دارد، شنبه ۲۶ تا چهارشنبه ۳۰ تیر هر روز ساعت ۱۷ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۸ بازپخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>