- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ادامه «روزهای بیقراری» در اصفهان/ اضافه شدن پورعرب،حمیدی و تفتی به گروه

roozhaye-bigharari1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای سریال «روزهای بیقراری»، در ادامه تصویربرداری فاز سوم «روزهای بیقراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی؛ ابوالفضل پورعرب،الهام حمیدی و کامران تفتی سه بازیگر اصلی دیگر این مجموعه نیز در اصفهان مقابل دوربین رفتند.

براساس این گزارش، پیش از این فاز دوم تصویربرداری «روزهای بیقراری» با حضور پژمان بازغی و سارا صوفیانی در شهر همدان به اتمام رسیده بود و گروه تولید برای تصویربرداری سکانس‌های مربوط به اصفهان عازم این شهر تاریخی شده بود و از مدتی پیش تصویربرداری با حضور بازغی و صوفیانی آغاز شده بود که به تازگی ابوالفضل پورعرب،الهام حمیدی و کامران تفتی سه بازیگر اصلی دیگر مجموعه نیز در این شهر مقابل دوربین رفتند.

همچنین محمدرضا ترابی،زهرا برومند، اکبر دباغیان و نجمه کاظم‌زاده از بازیگران بومی اصفهان نیز برای تصویربرداری فاز سوم به گروه پیوستند.

طبق گفته امیرحسین شریفی تهیه‌کننده «روزهای بیقراری» بزودی و پس از پایان تصویربرداری سکانس‌های مربوط به اصفهان گروه تولید برای تصویربرداری فاز چهارم تولید عازم یکی از شهرهای استان گیلان خواهد شد.

roozhaye-bigharari2 [2]

براساس این گزارش، این سریال یکی از متفاوت ترین آثار نمایشی سال‌های اخیر تلویزیون است که با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد.

«روزهای بیقراری» قرار است فصل پائیز در یکی از شبکه‌های سراسری سیما روی آنتن برود و همزمان با تولید پرهام وفایی مشغول تدوین،شاهرخ شریفی صداگذاری و محمد مهدی گورنگی مشغول ساخت موسیقی کار هستند.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از:

کارگردان:کاظم معصومی،نویسنده:مهدی بهپور،مدیر تصویربرداری رسول خدابنده لو، مدیر صدابرداری:حسین غفاری، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست،تدوینگر: پرهام وفایی، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی،هماهنگی تولید:مهدی شریفی، عکاس:علی طرفه نژاد،مشاور رسانه‌ای:احسان هوشیارگر،مدیر تولید:جعفر صمدی،تهیه کننده:امیر حسین شریفی،به سفارش حوزه سیمای استانها.