سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

نخستین گردهمایی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» برگزار می‌شود

badsarparast

نخستین گردهمایی حامیان پویش «بد سرپرست تنهاتر است» پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه در بوستان گفتگو با حضور جمعی از هنرمندان و مردم برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای پویش «بدسرپرست تنهاتر است»، نخستین گردهمایی حامیان پویش «بدسرپرست تنهاتر است» فردا از ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر رو باز بوستان گفتگو برگزار می شود. در این مراسم که اجرای آن را عبدالله روا برعهده دارد، مهناز افشار سخنگوی کمپین، دکتر شهرام گیل آبادی رئیس شورای سیاستگذاری و جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و حقوقدانان و اهالی رسانه حضور خواهند داشت.

گفتنی است این مراسم به بهانه برپایی جشن سلامت علی نوزاد ۶ ماهه ای که مورد آزار جسمی پدر خود قرار گرفته و به کما رفته بود، برگزار می شود. همچنین در نخستین گردهمایی حامیان پویش بدسرپرست تنهاتر است، اجرای موسیقی، سخنرانی حقوقدانان و هنرمندان جهت تشریح اهداف و رویکردهای کمپین بدسرپرست تنهاتر است، پخش فیلم از فعالیت های پویش و گزارش های تصویری از کودکان آسیب دیده اجتماعی در کنداکتور این جشن جای گرفته است. کارگردانی جشن سلامت علی را نیز حامد جواد زاده تهیه کننده و کارگردان برنامه های تلویزیونی برعهده دارد.

شایان ذکر است حضور برای علاقه مندان در این مراسم آزاد است. سالن آمفی تئاتر رو باز بوستان گفتگو در خیابان گیشا، انتهای خیابان علیالی واقع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>