- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تدوینگر «شاهزاده روم» ، «فیلشاه» را تدوین می‌کند

filshah-ayubi

به گزارش سوره سینما [1] ، حسن ایوبی تدوین گر باسابقه سینمای ایران که تدوین انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را برعهده داشته است، برای دومین بار با گروه «هنر پویا» همکاری خواهد داشت و قرار است تدوین انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را انجام دهد.

ایوبی که سابقه تدوین فیلم هایی همچون «من سالوادور نیستم»، «در مدت معلوم»، «روزگاری عشق و خیانت»، «زاپاس» و… را برعهده داشته، در هفته گذشته برای تدوین انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با گروه «هنر پویا» قرارداد همکاری امضا کرده است.

«فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که به تازگی با اتمام مراحل مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، وارد فاز تولید شده است.

در هفته های گذشته علاوه بر عوامل اصلی، ستار اورکی به عنوان آهنگساز «فیلشاه» معرفی شده بود و رایزنی با دست اندرکاران باسابقه و شاخص سینما برای تکمیل عوامل این فیلم همچنان ادامه دارد.

در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: “در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .”

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار “فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید” پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال ۹۴ را از آن خود سازد.