- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علی سرتیپی: نگفته‌ایم حوزه هنری چه فیلمی را اکران کند یا نکند/ حذف فیلم «زاپاس» از پردیس کورش دروغ است

sartipi

به گزارش سوره سینما [1]، روز گذشته برخی از رسانه‌ها از قول علی سرتیپی مدیر شرکت فیلمیران و پخش‌کننده فیلم‌ سینمایی لانتوری گفتند که اگر حوزه هنری فیلم لانتوری را اکران نکند، پردیس سینمایی کورش که مدیریت آن با سرتیپی است، مانع ادامه نمایش فیلم سینمایی زاپاس در سالن‌های این پردیس می‌شود.

اما صبح امروز علی سرتیپی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا حرف‌های نقل شده از سوی او در ارتباط با این موضوع را رد کرده است. وی هرگونه چالش با حوزه هنری را تکذیب کرد و گفت: اینکه حوزه هنری قصد دارد چه فیلمی را اکران کند یا نمایش ندهد؛ به سیاست‌های خود حوزه بازمی‌گردد و ارتباطی به ما ندارد.

پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی لانتوری و فروشنده افزود: هرگز به حوزه هنری نگفته‌ایم چه فیلمی را اکران کند یا چه فیلمی را اکران نکند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ما به حوزه هنری اعلام کردیم اگر لانتوری را در سینماهای خود اکران نکند، ما هم فیلم زاپاس را از سینمای کوروش برمی‌داریم، درست نیست. این دو مسئله هیچ ارتباطی به هم ندارند.

در برخی محافل سینمایی از قول سرتیپی اعلام شده بود اگر حوزه هنری فیلم لانتوری را اکران نکند، سینما کوروش نیز فیلم زاپاس را از اکران برمی‌دارد.