- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آنونس مجموعه «با من خوش میگذره!» منتشر شد + فیلم

ba-man-khosh-migzare

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه،سازندگان «با من خوش میگذره!» در تلاش هستند تا با انجام آخرین مراحل تولید از جمله تکمیل تصاویر ارسالی از سوی علاقه مندان برای بهره گیری در تیتراژ،این مجموعه را آماده توزیع در شبکه ویدئویی کنند. سازندگان اخیرا از کسانی که مایل هستند تصاویرشان در تیتراژ برنامه مورد استفاده قرار گیرد،خواسته اند تا عکسی سلفی از خود یا به همراه خانواده را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره ٠٩١٠١٠۵۵٣٢٢ ارسال کنند.اولویت نیز با عکسهایی است که در کنار میراث فرهنگی،آثار باستانی و یا مناطق بکر و زیبای  کشور گرفته شده که ممکن است از جنبه های گردشگری هم برخوردار باشند و یا پرچم ایران در تصویر نمود داشته باشد.قرار است روی این تصاویر، ترانه ای با صدای یکی از خوانندگان نام آشنای کشورمان شنیده شود که بزودی نام وی مشخص می شود.

تصویربرداری سری نخست مجموعه «با من خوش میگذره!» در لبنان انجام شد.سری بعدی مجموعه قرار است دریکی از سه کشور کره جنوبی،روسیه یا مالزی جلوی دوربین رود.

امیرحسین صدیق در قسمت نخست این مجموعه میزبان خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در بیروت عروس خاورمیانه خواهد بود.این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه ، توریستی و سرشار از شوخی در لبنان هر کدام با ۴۰۰ دلار هزینه، رقابت کرده اند. بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی،نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته اند.

هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

عوامل مجموعه عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم،مشاور پروژه:رضا شاکری، نویسنده و برنامه ریز:رضا بهنام راد، مدیر تولید:مجتبی آتش زمزم،مدیرتصویربرداری:مرتضی خانمحمد،تصویربردار هوایی:مصطفی علیپور حقیقی،صدابردار:حسین قورچیان،تدوین:کاووس آقایی،تصحیح رنگ: رضا تیموری،جلوهای ویژه رایانه ای : امیر حسین مدرس ،مدیر تولیدلبنان : مجدی مشموشی،هماهنگی تولید لبنان:کاظم عزیزی، مترجم: صبا احترامی،مدیر تدارکات : محمود کریمی، تدارکات :زهرا کریمی منصفی،دستیار تهیه کننده:ابوالفضل آتش زمزم،گرافیست:مهدی وجدانی،عکاس:محمد حسین  وجدانی.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: آنونس مجموعه «با من خوش میگذره!» [2]