- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اخراج بازیگر سریال «ذهن‌های مجرم» به دلیل کتک‌زدن یکی از تهیه‌کنندگان آن!

thomas gibson

به گزارش سوره سینما [1]، در حالی‌که پیش از این گزارش شده بود که گیبسون علاوه بر بازیگری، نویسنده دو قسمت از فصل دوازدهم این سریال هم خواهد بود، اکنون تایید شده است که گیبسون به صورت دائم از این سریال که از شبکه‌های سی‌بی‌اس و ای‌بی‌سی پخش می‌شود، کنار گذاشته شده است.

در همین راستا شبکه‌های ای‌بی‌سی و سی‌بی‌اس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «توماس گیبسون از سریال «ذهن‌های مجرم» کنار گذاشته شد. جزئیات نحوۀ خروج کاراکتر او از برنامه در آینده اعلام خواهد شد.»

گیبسون که علاوه بر تمام موارد ذکر شده، شانس کارگردانی یک اپیزود از فصل جدید سریال را نیز از دست داده است، در دو قسمت نخست فصل جدید حضور دارد و پس از آن است که شخصیت او از سریال خط می‌خورد.

این بازیگر نیز پس رویداد درگیری فیزیکی در صحنه اعلام کرد: «در صحنه فیلمبرداری اختلاف دیدگاه‌های هنری وجود داشت. از این رویداد متاسفم. همه با هم کار می‌کردیم تا بهترین برنامه ممکن را بسازیم. همواره همین گونه بوده است و چنین نیز خواهد بود.»

آن‌گونه که عنوان شده، این درگیری دوهفته پیش روی داده است، اما رسانه‌ها این هفته از آن خبردار شده‌اند. مسئولان اجرای سریال پس از بررسی سابقه درگیری‌های گیبسون در این برنامه به این نتیجه رسیدند که به همکاری با او پایان دهند.

گیبسون از آغاز پخش «ذهن‌های مجرم» در سال ۲۰۰۵ در این سریال حضور داشت. تا کنون ۲۵۵ قسمت از این سریال ساخته شده است.

فصل دوازدهم سریال از ۲۸ سپتامبر در آمریکا پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین