- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گریم عجیب جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال فیلم سینمایی «اتاق»+ عکس

EDS NOTE A FEB.8, 2016  FILE PHOTO Jacob Tremblay arrives at the 88th Academy Awards Nominees Luncheon at The Beverly Hilton hotel on Monday, Feb. 8, 2016, in Beverly Hills, Calif. If you ask "Room" director Lenny Abrahamson, Tremblay gave one of the best performances of the year as a five-year-old who gradually learns he's spent his entire life in captivity.THE CANADIAN PRESS/Photo by Jordan Strauss/Invision/AP

به گزارش سوره سینما [1]، جیکوب ترمبلی بازیگر ۹ ساله کانادایی که سال گذشته با بازی در درام تحسین‌شده «اتاق» خیلی‌ها را شیفته هنرنمایی و چهره دوست‌داشتنی خود کرد و روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۶ بیش از هرکس دیگری در کانون توجه قرار داشت، به‌تازگی در فیلم اقتباس «اعجاز» در نقشی با ظاهری کاملا متفاوت جلوی دوربین رفته است. ترمبلی در این فیلم با همراهی جولیا رابرتس و اوون ویلسن، در نقش کودکی ظاهر شده که با مشکلات مادرزادی در چهره‌اش دست و پنجه نرم می‌کند.

Wonder-jacob [2]

«اعجاز» (Wonder) به کارگردانی استیون شباسکی فیلمساز و رمان‌نویس امریکایی جلوی دوربین رفته و ترمبلی در نقش شخصیت اصلی داستان به نام «آگوست پولمن» ظاهر شده است. جک ثورن و استیو کنراد به همراه خود شباسکی نگارش سناریوی این پروژه را با اقتباس از کتاب قصه‌ای به همین نام به انجام رسانده‌اند. آگوست پسربچه‌ای که با مشکلات مادرزادی در چهره‌اش به دنیا می‌آید و به همین علت در سال‌های ابتدایی زندگی‌اش از رفتن به مدارس معمولی محروم می‌ماند.

چند سال بعد، همزمان با ورود به مقطع پنجم ابتدایی، آگوست – معروف به «اگی» – تبدیل به قهرمانی خارق‌العاده می‌شود. رابرتس و ویلسن در نقش پدر و مادر آگوست در این فیلم ظاهر شده‌اند. کتاب داستان «اعجاز» به قلم آر. جی. پلاسیو اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در مدتی کوتاه بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

ترمبلی در فیلم مستقل «اتاق» به کارگردانی لنی آبراهامس نقش شخصیتی خردسال به نام «جک» را ایفا کرده است. بری لارسن بازیگر ۲۶ ساله امریکایی برای اجرای هنرمندانه‌اش در نقش «جوی» مادر جک، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

نسخه سینمایی «اعجاز» از هفتم آوریل ۲۰۱۷ (۱۸ فروردین ۹۶) توسط «استودیوکانال» روانه پرده سینماها می‌شود.

منبع: فیلم نت نیوز