- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

داوران برنامه‌های تلویزیونی و گزارش‌های خبری جشنواره فیلم سلامت اعلام شدند

davaran-tv-salamat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم سلامت ، دکتر امیر مهرداد خسروی، منصور ضابطیان، دکتر آبتین مهدی پور، دکتر مهدی قاسمی و دکتر شهرام کجوری داوری آثار بخش برنامه های تلویزیونی و گزارش های خبری را عهده دار هستند.

دکتر خسروی از مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و گوینده ی رادیو و مولف کتاب است . برخی از آثار مستند، مجموعه ها و برنامه های تلویزیونی که وی در مقام نویسنده ،کارگردان و تهیه کننده بوده عبارتند از :علی انسان الهی ،اشکهای یاس ، در ساحت اندیشه ، یاس کبود، کرانه های عرفان، روزهای خدا و مستند ترانه های بیدار.گفتگو های تلویزیونی روشنا ،میز گرد تلویزیونی تا آسمان،مجموعه میزگردهای تلویزیونی کیمیا ،مجموعه میزگردهای تلویزیونی عقل و عشق ومجموعه میزگردهای تلویزیونی عصر ایمان.

منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری و تهیه‌کننده است. رشته تحصیلی او علوم ازمایشگاهی و سپس سینما بوده است. ضابطیان کتابی با عنوان «مارک و پلو» نوشته که حاوی شرح سفرهایش در قالب مصاحبه و گزارش به کشورهای فرانسه، اسپانیا، لبنان، هندوستان، ایتالیا، اتریش، ارمنستان، کره جنوبی و آمریکاست. او دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفت وگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده است . برنامه های رادیو هفت و صد برگ از جمله برنامه های ضابطیان بوده است.

دکتر آبتین مهدی پور  پزشک عمومی است و از زمان راه اندازی شبکه سلامت تا اردیبهشت ۹۴ مدیریت این شبکه را به عهده داشته و هم اکنون مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

دکترمحمدمهدی قاسمی پیش از این  سابقه ۱۳ سال کار در رسانه ملی را در سمت‌های مدیر رادیو سلامت و شبکه آموزش داشتع و تا به حال سمت هایی نظیر مدیر و قائم‌مقام شورای سیاست گذاری سلامت از بدو تاسیس تا سال ۱۳۸۶، مشاور سلامت معاون امور مجلس و استان‌ها، صداوسیما و مشاور رئیس سازمان صداوسیما در امور جوانان انتصاب شده است. وی هم اکنون مدیر شبکه تازه تاسیس «ایران» است.

دکتر شهرام کجوری پیش از این مدیر پخش شبکه های چهار و ورزش سیما، مدیر گروه دانش شبکه چهار سیما و مدیر گروه جامعه و ورزش شبکه ورزش سیما بوده و هم اکنون مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما است.

نخستین جشنواره فیلم سلامت به ریاست دکتر سیدمحمدهادی ایازی و دبیری دکتر ابراهیم داروغه زاده از ۱ تا ۵ شهریور در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.