- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مستند «میلین» فردا در جشنواره سلامت به نمایش در می‌آید

milin

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای، این مستند که در ژانر اجتماعی ساخته شده است، در بخش مستند  جشنواره سلامت  و با حضور هنرمندان، اعضای انجمن ام اس، ورزشکاران و عوامل این مستند به نمایش در می‌آید.

این مستند درباره‌ چهار فرد مبتلا به ام اس است که با هدف ایجاد خودباوری و انگیزه در بین مبتلایان به ام اس و اصلاح نگرش جامعه نسبت به این بیماری و از بین بردن ام اس هراسی در بین عموم جامعه، مسیر مشهد تا تهران را با دوچرخه طی می‌کنند و طی مسیر برایشان اتفاقاتی رخ می‌دهد و….

حسین کاکاوند کارگردان و تهیه کننده  فیلم «میلین» از جمله بازیگران این اثر و مبتلا به بیماری ام اس است. وی هدف خود از ساخت این مستند را مبنی بر آگاهی رسانی صحیح، ترحم زدایی جامعه نسبت به بیماران ام اس و بیان قابلیت های افزون این بیماران می داند.

دیگر عوامل این مستند عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان : حسین کاکاوند تصویربردار : احمد گودرزی ، تدوین : هدی ارشد ریاحی ، صدابردار : حامد بمانعلى زاده ، صداگذار : احمد میر معصومى ، موسیقی : امیر  شهبازیان ، مدیر تولید : حسن کاکاوند ، جانشین تولید : جواد معصومی ، مدیر تدارکات : مهدی سخی ، طراح پوستر : هدی ارشد ریاحی ، مشاور رسانه ای : شهرزاد رویائی.

جشنواره فیلم سلامت ۱ الی ۵ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.