- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم اسکاری «اسکورسیزی» سریال می‌شود

the-departed

به گزارش سوره سینما [1]، ددلاین نوشت: استودیوی آمازون با همکاری سه کمپانی دیگر (Vertigo Entertainment, Initial Entertainment Group and Plan B Entertainment) که همگی تهیه‌کنندگی فیلم برنده اسکار «رفتگان» (Departed) را در سال ۲۰۰۶ میلادی بر عهده داشتند، در اقتباس تلویزیونی از این فیلم معروف نیز مشارکت خواهند داشت.

در فیلم «رفتگان» که در ژانر آثار جنایی و تبهکارانه قرار دارد، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «مت دیمون» و «جک نیکلسون» و «مارک والبرگ» ایفای نقش کردند که فیلم در نهایت برندهٔ چهار جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، تدوین (تلما شونمیکر) و بهترین فیلمنامه اقتباسی (ویلیام موناهان) از هفتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار شد و علاوه بر آن «مارک والبرگ» نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش دوم بود. این فیلم که مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت با بودجه ۹۰ میلیون دلاری موفق به ثبت فروش جهانی ۲۹۰ میلیون دلار شد.

این سریال تلویزیزیونی که با الهام از فیلم «اسکورسیزی» ساخته خواهد شد و داستان آن که در دوران معاصر در شهر شیکاگو روی می‌دهد، درباره یک پلیس جوان است که به گروه‌های تبهکار لاتین فروش مواد مخدر نفوذ می‌کند و به طور همزمان این گروه تبهکار نیز عامل نفوذی خود را وارد اداره پلیس می‌کند. ادامه داستان درباره تلاش این دو برای انجام ماموریتشان و زنده ماندن است.

منبع: ایسنا