- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم نت و پلان فیلم‌های در حال اکران را رایگان تبلیغ می‌کنند

filmnet-plan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مدیر روابط عمومی موسسه آیینه جادو و سامانه فیلم نت ،محمد صراف مدیر عامل موسسه آینیه جادو و سامانه فیلم نت و پلان اولین سامانه های ویدو درخواستی با اعلام این خبر گفت: سامانه فیلم نت  با همکاری اپراتور همراه اول و سامانه پلان با همکاری اپراتور ایرانسل حدود ٢ سال است بصورت رسمی فعالیت خود را در سینما  و  وی او دی  آغاز کردند و هم اکنون بیش از سه میلیون نفر کاربر از این دو سامانه استفاده می کنند فیلم نت و پلان دو سامانه ای هستند که در خدمت سینما ایران بوده و حامی فرهنگ و هنر هستند.

وی ادامه داد :با توجه به بالا بودن هزینه های تبلیغ در رسانه ملی و همچنین ممنوعیت تبلیغ فیلم های سینمایی در شبکه های ماهواره ای، و از طرفی با توجه به همکاری فیلم نت و پلان با دو اپراتور بزرگ کشور آماده ایم که علاوه بر پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم های در حال اکران بر روی سامانه های فیلم نت و پلان، با ارسال پیامک به تمامی مشترکین این دو اپراتور تلفن همراه در راستای  تبلیغ فیلم های سینمایی در حال اکران، فروش آثار سینمایی کشور را افزایش دهیم.

صراف افزود: سینما نیاز به حمایت دارد و این حمایت باید در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام شود. همچنین در ادامه این طرح سایت خبری فیلم نت نیوز  و بیش از پنجاه کانال تلگرام و صفحات اینتساگرام و همچنین بیش از ۴ هزار وب سایت  در زمان اکران فیلمهامی توانند تحت مدیریت موسسه آینه جادو در فضای مجازی اطلاع رسانی کنند و موجب افزایش فروش فیلم های در حال اکران باشند.

مدیر فیلم نت و پلان افزود بعد از پایان اکران فیلمها آثار سینمایی بصورت کاملا قانونی، در سامانه فیلم نت و پلان به عنوان اولین سامانه وی او دی عرضه می شوند.

وی  تاکید کرد هزینه این امکانات برای فیلمسازان و تهیه کنندگان رایگان است و فقط درصدی از حق پخش  وی  او دی را در بر می گیرد. لذا دوستان و همکاران برای استفاده از این طرح می توانند با شماره تلفن ٨٨٧١٧۴٣٣ تماس حاصل  کنند.