- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ادامه تصویربرداری «لبخند رخساره» در کوچه‌های دربند

labkhand-rokhsare

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری مجموعه «لبخند رخساره» با فیلم نامه ای از سعید نعمت اله و به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی آخر هفته گذشته در تهران آغاز شد. لبخند رخساره یک ملودرام اجتماعی که تصویربرداری آن در یکی از لوکیشنهای اصلی که خانه ای در دربند است و کوچه های اطراف آن ادامه دارد.به تازگی بازی بهزاد فراهانی در این سریال آغاز شده است.کامبیز دیرباز، مجید نوروزی و مجید واشقانی نیز در روزهای نخست تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.

در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری ، دوستی نمی آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود،به همدلی می رسند.

‎کامبیز دیرباز،بهناز جعفری،بهزاد فراهانی،مریم بوبانی،مجید نوروزی،علیرضا آرا،مجید واشقانی،حمید هدایتی،داریوش سلیمی،(با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه ،آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت اله پس از سریال «پشت بام تهران» است.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از:مدیر تولید:مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری:بهنام کریمی،مدیر صدابرداری:هادی افشار،طراح و مدیر صحنه:بابک پناهی،طراح گریم: بهنوش طبیبی،طراح لباس:محمد صادقی،مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی،صداگذار: مهرداد جلوخانی،تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی : امیر حسین کهکشان،مجیدمافی، مدیر تدارکات:افشین رئوفی،دستیار تهیه:محمد نبی تقوایی،سالار مرضیه و عکاس:محمد دارایی.