- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پویش «بدسرپرست تنهاتر است» مهمان آیین بزرگداشت جشن سینمای ایران می‌شود

badsarparast

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای پویش «بدسرپرست تنهاتر است»، آیین بزرگداشت فاطمه معتمد آریا، منوچهر محمدی، علیرضا رضاداد و سید محمد خادم از مجموعه برنامه‌های هجدهمین جشن سینمای ایران با حمایت ویژه اهالی سینما از پویش «بدسرپرست تنهاتر است» برگزار می شود. این پویش با برخورداری از یک غرفه به معرفی فعالیت ها، اهداف و رویکردهای خود در حمایت از کودکان آسیب دیده و نیازمند توجه و حمایت قانونی خواهد پرداخت.

شایان ذکر است اهالی خانه سینما پیش از این حمایت خود را از پویش بدسرپرست تنهاتر است اعلام کرده اند. این پویش با هدف حمایت از کودکانی که والدین بی صلاحیت دارند، شکل گرفته است. به همین منظور نامه ای برای اصلاح قانون و نظارت جدی بر زندگی بچه ها به نگارش درآورده که ۲۱ ماه مبارک رمضان امسال همزمان با سالگرد شهادت امام علی(ع) به مسئولان قوای سه گانه و سایر وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای زیربط ارسال شده است. پویش بدسرپرست تنهاتر است همچنین از حمایت بیش از ۴۰۰ هنرمند، ورزشکار، حقوقدان، روانشناس و فعالان رسانه ای بهره می برد. این حرکت خیرخواهانه همچنین ابتدای شهریور ماه امسال نیز در بخش جنبی اولین جشنواره فیلم سلامت شرکت داشت و به معرفی دستاوردها و اقدامات خود پرداخت.

گفتنی است آیین بزرگداشت چهار سینماگر ایرانی در قالب هجدهمین جشن خانه سینما امشب از ساعت ۲۰ در ایوان شمس برگزار می شود. دبیری این دوره از جشن سینمای ایران را کمال تبریزی بر عهده دارد.