- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور فیلم سینمایی «گیتا» در جشنواره «اوهاکا» مکزیک

poster gita

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، فیلم سینمایی گیتا به کارگردانی مسعود مددی و تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری از تولیدات مشترک این موسسه و  مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم اوهاکا مکزیک حضور دارد.

بنابراین گزارش، فیلم گیتا همچنین در روزهای ۸ و ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ ( ۱۷ و ۲۰ مهرماه سال جاری) در این جشنواره به نمایش در می آید.

براساس این گزارش، داستان فیلم روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دلمشغولى هاى ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آنها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.

مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی، کتایون سالکی، محمدحسن محمدیان و رامین افشاری بازیگران نخستین ساخته بلند مسعود مددی هستند.

گیتا سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

اولین فیلم بلند مسعود مددی که فیلمنامه آن به صورت مشترک توسط میترا تیموریان و مسعود مددی نوشته شده، محصولی مشترک از موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

هفتمین جشنواره بین المللی «اوهاکا» از ۸ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۶ در شهر اوهاکا مکزیک برگزار می شود.