سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم مستند «پدر بودن» به تدوین رسید

pedar-boodan

فیلم مستند «پدربودن» به کارگردانی مرتضی جذاب به مرحله تدوین رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری‌ مستند «پدربودن» درتهران به پایان رسید و بابک حیدری تدوین فیلم را آغاز کرد.

در خلاصه داستان «پدر بودن» آمده است مرتضی جذاب که خود به تازگی پدرشده است دغدغه‌های‌ زیادی را پیدا کرده و حالا سوال‌های خود را با دوستان و همکاران در میان می‌گذارد، پدر بودن مسئله ای است که شاید هر مردی درگیر آن شود.

مرتضی جذاب مستندساز که در کارنامه خود ساخت چندین مستند کوتاه و بلند را دارد در مستند تازه خود به نام «پدر بودن»  به نقش پدر در خانواده ایرانی می پردازد.

وی که همزمان با ساخت این فیلم در زندگی شخصی نیز باید نقش پدری را ایفا کند در مستن «پدر بودن»  به مشکلات ، تفاوت ها و تشابهات زندگی مردان قبل و بعد از پدر شدن پرداخته است.

اولین نمایش این  مستند در جشنواره سینما حقیقت خواهد بود.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از: طراح و کارگردان: مرتضی جذاب ، فیلمبردار: فرهاد طالبی نژاد،تدوین:بابک حیدری،صدا: شاهین پورداداشی ،دستیار فیلمبردار:علی پزشکی ،مدیر تولید :محتشم فدایی ،عکاس و تصویر بردار پشت صحنه :مجید پیل افکن، دستیار کارگردان : مدیحه جمالی  وتکتم عابدیان ، مشاور رسانه ای: سپیده حیدرآبادی، تهیه کننده مرتضی جذاب ،محصول شبکه مستند سیما .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>