- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه نشست‌های نقد و بررسی جشنواره مقاومت اعلام شد/ محمدتقی فهیم «هیهات» را نقد می‌کند

moghavemat-poster

به گزارش سوره سینما [1] ، سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار حاضر در بخش مسابقه ایران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با آغاز نمایش آثار این بخش و با حضور منتقدین شناخته شده سینما برگزار خواهد شد.

این سلسله نشست‌های تخصصی که با هدف بررسی کیفی آثار ارائه شده به جشنواره و نقد کارشناسانه آن‌ها تدارک دیده شده است، همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود و در چهار سانس ۱۵:۳۰، ۱۸، ۱۹ و ۲۰:۳۰ در پردیس ملت برگزار خواهد شد.

مسعود فراستی، محمدتقی فهیم، سیدمحمد حسینی، مهدی آذرپندار، محمدرضا باقری، محسن دریالعل، ایزد مهرآفرین، محمدمهدی شیخ‌صراف و حامد یامین‌پور از جمله منتقدانی هستند که در این سلسله نشست‌ها حضور خواهند داشت.

گفتنی است در اولین روز از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، نشست‌های نقد و بررسی انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدحسین همدانی با حضور سیدمحمد حسینی و فیلم سینمایی «هیهات» به کارگردانی تیم چهار نفره دانش اقباشاوی، هادی ناییجی، هادی مقدم‌ دوست و سید روح‌ الله حجازی با حضور محمدتقی فهیم برگزار خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ۳ تا ۹ مهرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.