- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رقابت فیلم «فرشته» در جشنواره فیلم «ماربلا» اسپانیا

fereshte

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی این فیلم، «فرشته» با نام «فرشته، دختر احمد آقا» در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم «ماربلا» اسپانیا و در روزهای ۲۹ سپتامبر و ۱ اکتبر به نمایش درآمد.

امسال جشنواره «ماربلا» در بخش مسابقه اصلی ۱۱ فیلم بلند دارد و فرشته تنها فیلم بلند ایرانی این جشنواره است . در این جشنواره ۴ فیلم از انگلیس، ۳ فیلم از آمریکا ، یک فیلم از اسپانیا ، یک فیلم از هنگ کنک ، یک فیلم از بولوی و فرشته از ایران شرکت دارد . دو فیلم “دزدی لندن” به کارگردانی “مارک مک کویین”  و “ظهور یک سرباز ۲ ” به کارگردانی “ریسی هارنت” محصول انگلیس و فیلم “یادداشت های مهم ” به کارگردانی “آماندا شارپ ”  محصول آمریکا در بین فیلمهای بخش مسابقه این جشنواره هستند.

فیلم بلند «فرشته» با بازی الهه شه پرست، ندا کوهی،  روشنک سه قلگی ، امیر محاسبتی و امیر حسین رفیعا و… پیشتر در دومین جشنواره بین المللی فیلم یاس جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد ، همچنین این فیلم برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگری ، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم امام رضا (ع) بوده است .

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از :کارگردان : حسن آخوندپور ، تهیه کننده : ابراهیم اصغری ، نویسنده : حسن آخوندپور، رئوف دشتی وعلی حاتمی نژاد ، تصویربردار : داوود رحمانی ، صدابردار : محسن طیبی ، تدوین : سروش محمدزاده و حسن آخوندپور ، مدیرتولید : سعید نجاری و ابراهیم الله یاری ، طراح صحنه :داوود رحمانی ، طراح لباس : محبوبه سلطانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :علی نوری .