- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بابک حمیدیان و مینا ساداتی در افتتاحیه «هیهات» تجلیل شدند

taghdir-hamidian-sadati-1

به گزارش سوره سینما [1] ، اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «هیهات» امروز در دانشگاه تهران با حضور بازیگر و کارگردان های این فیلم در دانشکده فنی برگزار شد.

در این افتتاحیه از عوامل فیلم «هیهات» از جمله محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده، هادی مقدم دوست، دانش اقباشاوی (کارگردانان فیلم)، بابک حمیدیان و مینا ساداتی تجلیل شد.

بابک حمیدیان گفت: در این چند سال اخیر بنا به موقعیت‌های مختلف جوایز سینمایی زیادی گرفتم. زمانی که وارد دانشگاه هنر و معماری شدم رویایم خواندن رشته تئاتر بود و به آن دست پیدا کردم.

وی ادامه داد: از سال ۷۸ که وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شدم در لحظه حضور در محیط‌های دانشگاهی بیشترین امنیت را احساس کردم برای اینکه خودم آدم دانشگاهی هستم و درس رشته مورد علاقه خودم را خواندم. همین احساس دوباره به سراغم آمده است. ورود به دانشگاه تهران رویای خیلی‌ها است، البته همسر من در این دانشگاه درس خوانده است. ما دانشگاه آزاد بودیم و شما ما رو قبول نمی‌کردید.

taghdir-hamidian-sadati-2 [2]

وی در خصوص فیلم «هیهات» اظهار داشت: این فیلم جزو محصولات فرهنگی سینما به حساب می‌آید. خوشحالم در این سال‌ها به گونه‌ای با بازیگری رفتار کردم که کمیت نقش‌ها پیشنهادی برایم مهم نبود بلکه کیفیت کار مهم تر است. به خاطر همین مسئله در این سال‌ها کمتر نقش اول بازی کردم.

حمیدیان ادامه داد: جریان فیلم «هیهات» ویژه است چراکه با چهار کارگردان ساخته شد. سفر جالبی به کربلا داشتیم و با وجود اتفاقاتی که در اطراف کربلا رخ می‌دهد، ما در امنیت کامل بودیم و با جسارت فیلم را ساختیم.

بابک حمیدیان در در این مراسم از مینا ساداتی همسر خود تجلیل کرد.

مینا ساداتی گفت: خوشحالم که بعد از ۷ سال دوباره به دانشگاه تهران برگشتم. کاش در وقت اداری آمده بودم و برای دریافت مدرکم اقدام می‌کردم.