- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری مسابقه نقاشی توسط پویش «بدسرپرست تنهاتر است» در آستانه روز جهانی کودک

badsarparast

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای پویش «بدسرپرست تنهاتر است»، مهناز افشار سخنگوی این پویش مردمی که دغدغه کودکان و نوجوانان را دارد، با اعلام خبر گفت: از بچه های ۷ تا ۱۶ سال دعوت می‌کنیم در مسابقه نقاشی با موضوع «خانواده من» و مسابقه انشا با موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر …»  شرکت کنند. این مسابقه به دعوت عموهای فیتیله‌ای و با هدف شناسایی رویاها و غم‌های احتمالی که کودکان و نوجوانان در خانه‌های خود با آن روبه‌رو هستند، برگزار می‌شود.

افشار با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه سراسری انشا بین کودکان و نوجوانان بیان کرد: در حال حاضر کودکان و نوجوانان بسیاری توسط والدین بی‌صلاحیت خود در معرض انواع آسیب‌ها و مخاطرات هستند و همچنین کودکان و نوجوانانی را می‌شناسیم که با ناملایمات عاطفی مواجه می‌شوند و به نوعی از سوی پدر و مادرشان از نظر عاطفی طرد شده‌اند و متاسفانه این نوع کودکان و نوجوانان در معرض خطرات بزهکاری و بزه‌دیدگی قرار دارند.

سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با تاکید بر اینکه شناسایی بحران‌ها، سئوالات ذهنی و رویاهای بچه‌ها می‌تواند موجب پیشگیری از آسیب‌ها شود، افزود: از آقایان محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن (عموهای فیتیله‌ای) دعوت کردیم با توجه به محبوبیت و مقبولیتی که در میان بچه‌های سراسر ایران دارند، برگزارکننده مسابقه بزرگ زنگ انشا و نقاشی پویش بدسرپرست تنهاتر است، باشند.

افشار همچنین ادامه داد: عموهای فیتیله ای از این پیشنهاد استقبال کرده و همراه ما شدند. این دوستان خوبمان موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر…» را به عنوان موضوع مسابقه انشا و «خانواده من» را به عنوان موضوع نقاشی مسابقه سراسری انتخاب کردند و از کودکان ۷ تا ۱۶ سال دعوت کردند در این مسابقه شرکت کنند.

گفتنی است اطلاعات تکمیلی و جزئیات برگزاری این مسابقه به زودی در نشستی خبری با حضور مسئولان و سفیران پویش بدسرپرست تنهاتر است، اعلام خواهد شد.