- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

معرفی هیات انتخاب انیمیشن و نماهنگ جشنواره فیلم وحدت اسلامی

vahdat-animation

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از امور رسانه ای جشنواره فیلم وحدت اسلامی، طی احکام جداگانه ای از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره اعضای هیات انتخاب بخش انیمیشن و نماهنگ این جشنواره معرفی شدند.

امیرمحمد دهستانی ،محمدسرشار و بهرام عظیمی آثار بخش مسابقه  انیمیشن و نماهنگ جشنواره را انتخاب می کنند.

امیر محمد دهستانی دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه و عضو هیات انتخاب جشنواره های متعدد بوده است.

محمد سرشار فعال فرهنگی و مدیر شبکه پویا است وی پیش از این، مدیر بخش کودک و نوجوان  حوزه هنری بوده که دو سال پیش تأسیس شده او در حوزه هنری دست به ابتکارات جالب توجهی در زمینه کودک و نوجوان زده است.

بهرام عظیمی یکی از شناخته شده ترین فعالان عرصه انیمیشن در کشور است کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است.

عظیمی مدرس خانه کاریکاتور ایران از سال ۱۳۷۶ تا کنون و مدرس دانشگاه‌های هنر تهران ،عضو هیئت داوران بیش از ۱۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی انیمیشن، فیلم و کاریکاتوربوده است.

بر اساس این گزارش ۱۰۴  انیمیشن کوتاه و نیمه بلند و ۴۵ نماهنگ به دبیر خانه اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی رسیده است.

اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی توسط “مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی” و به دبیری هاشم میرزاخانی  همزمان با  هفته وحدت و سی امین اجلاس بین المللی وحدت اسلامی در آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.