- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری در پی درگذشت سعید کشن فلاح/ مراسم تشییع فردا از حوزه هنری

momeni-keshan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری در پی درگذشت سعید کشن فلاح مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی پیش‌کسوت پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلی‏ رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقیهِ

سرانجام جان مشتاق و روح بی قرار هنرمند متعهد و معلم فرزانه، استاد دکتر سعید کشن فلاح پس از عمری مجاهدت مخلصانه و تلاش‌های صادقانه آرام گرفت و علاقه‌مندان و دوستداران هنر انقلاب اسلامی و ارادتمندان آن انسان والا را در غم و اندوه فرو برد.

او که بی تردید از طلایه داران و پیشروان کاروان هنر متعالی انقلاب اسلامی به ویژه عرصه هنرهای نمایشی است، در این مسیر در قامت راهبری مهربان و معلمی مشفق دلیل راه بسیاری از جوانان دلداده به پیام‌های انقلاب شکوهمند اسلامی شد. هنرمندانی که اکنون خود از چهره های نامدار این راه پر افتخار هستند.

آثار و ثمرات همت بلند و تلاش‌های خستگی ناپذیر این استاد وارسته و هنرمند متواضع در سنگرهایی همچون حوزه هنری انقلاب اسلامی و دانشگاه هنر و هر جایگاهی که در آن پرچم هنر متعهد برافراشته است، فراموش نشدنی و إ‌ن‌شاءالله صدقه جاریه ای است که در سرای باقی ذخیره‌ای مغتنم برای او خواهد بود.

فقدان ایشان را که به منزله استاد و مشاوری دلسوز برای این‌جانب و برادری مهربان و محترم برای همکارانش در حوزه هنری بود، به خانواده گران‌قدر، فرزندان و مخصوصاً همسر ارجمند و با وفای ایشان و نیز جامعه فرهنگی و هنری و همه دوستداران و شاگردانشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال در ایامی که لحظاتش آکنده از یاد و نام امام عاشقان و یاران اوست، برای این برادر عزیز و هنرمند عاشورایی رحمتی سرشار و  تنعم در جوار برادر شهیدش ساسان کشن فلاح را مسألت دارم. »

گفتنی است مراسم تشییع آن مرحوم فردا دوشنبه ۲۶ مهرماه رأس ساعت ۱۰ صبح از حوزه هنری برگزار خواهد شد.

مرحوم سعید کشن فلاح دیروز شنبه ۲۴ مهرماه و در راه بازگشت از کرمانشاه در بیمارستانی در همدان درگذشت.