- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

یادداشت محمد خزاعی در رثای درگذشت سعید کشن فلاح/ هنر انقلاب هرگز فراموشت نمی‌کند

khazayee-keshan

به گزارش سوره سینما [1] ، متن یادداشت محمد خزاعی دبیر جشنواره مقاومت و تهیه کننده سینما برای درگذشت مرحوم سعید کشن فلاح به این شرح است:

« سعید جان

آرام بخواب. تاریخ معاصر و هنر انقلاب تو را هرگز فراموش نمی کند. در همه این سال ها تمام قد، مجاهدوار و محکم پای ارزش ها و اصولت ایستاده ای. در تنهایی ها، سختی ها، مخاطرات و چالش ها. حتی این اواخر وقتی جسمت از کشاکش دهر و خستگی ها به ستوه آمد و مریض شدی بازهم مقاومت کردی تا هماره در صحنه انقلاب و هنر بمانی، حضور داشته باشی، تاثیر بگذاری، کم نیاوردی، کم نگذاشتی و بی قرار بودی و ناآرام و همیشه در حال تلاش. دریغ نکردی از روح، جان و جسمت برای تعالی هنر انقلاب و نمایش اسلامی.

یادت می آید در همه جلسات فرهنگی و کمیسیون ها دغدغه انقلاب و بچه های انقلاب را داشتی و نگران تضعیف و یا انحراف جریان فرهنگی انقلاب بودی.  نامت بر تارک هنر این مرز بوم به نیکویی می درخشد و کم اند مردانی که هنر را با روح و جانشان پیوند زده باشند. حتی در سنگرهای مدیریت و دانشگاه. و یکی از بزرگ مردانی هنر انقلابی. یک قهرمان هنر.

حال، دیگر، وقتش رسیده است. آرام بخواب. نیازی نیست فریاد بکشی، بی تاب باشی و بغض کنی و … اینک، نوبت شاگردان توست استاد. »