- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

هیات انتخاب بخش داستانی جشنواره فیلم وحدت معرفی شدند

vahdat-entekhab-dastani

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از امور رسانه ای جشنواره ، طی احکام جداگانه ای از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره فیلم وحدت اسلامی اعضای هیات انتخاب بخش داستانی این جشنواره معرفی شدند.

جهانگیر الماسی،حبیب الله بهمنی و احمد کاوری آثار بخش مسابقه  داستانی جشنواره فیلم وحدت را انتخاب می‌کنند.

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینمای ایران است که تاکنون در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته  و جوایز بسیاری کسب کرده  وی همچنین به عنوان داور در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته است .

حبیب الله بهمنی دارای مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. وی فیلمنامه نویس و کارگردان ۱۰ فیلم سینمایی را بر عهده داشته و عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره های مختلف سینمایی بوده است .

احمد کاوری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است و در فیلم های مختلف بازی کرده و با کار گردان‌های مختلف همکاری داشته است. وی به عنوان داور و منتقد نیز در جشنواره های مختلف حضور داشته است.

بر اساس این گزارش، ۱۳۱ فیلم کوتاه و نیمه بلند و ۴۴ فیلم بلند داستانی به دبیر خانه اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی رسیده است.

اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی توسط «مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» و به دبیری هاشم میرزاخانی همزمان با هفته وحدت و سی امین اجلاس بین المللی وحدت اسلامی در آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.