- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حوزه هنری تقدیر کرد

istade-im-2

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حسین کاشانی پور رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان طی تقدیرنامه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری همچون تولید کلیپ «ایستاده‌ایم» توسط سازمان سینمایی حوزه هنری و اجرای طرح داستان یک پرچم توسط خانه عکاسان ایران قدردانی کردند.

در متن این تقدیرنامه آمده است: « حضور در عرصه خطیر استکبار ستیزی، حضور در میدانی مقدس است؛ تاریخ گواه حضور انبیای عظام الهی و رسالت‌مداران آگاهی است که از ایمان عمیق و مستحکم و بصیرت نافذ برخوردار بوده اند که قله این تفکر و عمل در قیام الگویی و استکبار ستیزانه حضرت سیدالشهدا (ع) به نهایت تجلی و بروز می رسد.

بدیهی است دشمن شناسی و شناخت ابزار سلطه و زمان شناسی و اولویت محوری این مبارزه را کارآمد و موثر نموده و استکبارگران را در مضیقه قرار داده و حق طلبی و عزتمندی را به ارمغان می آورد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

خدای متعالی را شاکریم که زمان شناسایی آگاه و جوانانی انقلابی با درک صحیح از خط مقدم جنگ نرم در عرصه خطیر فضای مجازی و استکبار ستیزی حضوری کار آمد داشته و دارند.

حال در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مفتخریم قدردان اقدام موثر آن مجموعه درخصوص تولید کلیپ «ایستاده‌ایم» توسط باشگاه هنری سوره و اجرای طرح داستان یک پرچم توسط خانه عکاسان ایران باشیم.

توفیقات لحظه افزونتان را در اقدامات موثر و اثرگذاری هر چه افزون‌تر در تقویت جبهه حق و مبارزه با استکبار از خداوند مسئلت داریم.»

گفتنی‌ است همایش «لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار جهانی» یک‌شنبه ۲۵ مهرماه با همکاری جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و با سخنرانی استاد حسن رحیم پورازغدی و دکتر رضا سراج در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.