- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشنواره فیلم صنعتی کارگاه آموزش فیلمسازی برگزار می‌کند

jashnvare-film-sanati

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، بخش دانشجویی این رویداد سینمایی به منظور ایجاد مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به حوزه فیلمسازی، کارگاه‌های رایگان آموزش اصول فیلمسازی را در برترین دانشگاه‌های صنعتی کشور برگزار خواهد کرد.

در این کارگاه‌‌ها، استاتید برجسته سینما و افراد سرشناس حوزه مستندسازی تجربیات خود را به علاقمندان انتقال می‌دهند.

علاوه بر این، هنرجویان این کارگاه‌ها در تورهای آموزش عملی فیلمسازی از مراکز فناوری و صنعتی که جشنواره برگزار می‌کند، شرکت کرده و تولیدات نهایی آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره که به صورت مستقل داوری و برگزار برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در چهارمین دوره خود برنامه‌های مختلفی را برای افزایش مشارکت دانشجویان در این رویداد پیش‌بینی کرده است.

این رویداد سینمایی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir [2] ارسال کنند.