- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت فراخوان داد

behdasht jashnvare

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در این فراخوان به برگزاری جشنواره با موضوع آزاد و سلامت و در سطوح مختلف اشاره شده و آمده است: جشنواره هشتم با موضوع آزاد برای جامعه پزشکی کشور (ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و موضوع آزاد ویژه کارمندان، استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش‌آموختگان علوم پزشکی کشور) و موضوع سلامت (ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها ، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور) برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۱۵ آبان ماه ۹۵ الی اول دی ماه ۹۵ در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان شرکت در جشنواره برای ثبت نام، دریافت مقررات و آئین نامه جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.festivalf.ir [2] مراجعه کنند.

گفتنی است دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در آدرس تهران، میدان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی،‌نبش کوچه گیلان، پلاک ۱۶۰۵ واقع است و تلفن‌های دبیرخانه جهت تماس عبارتند از: ۸۸۹۴۶۹۱۷-۰۲۱ و ۸۸۹۴۶۹۱۶-۰۲۱ همچنین اخبار جشنواره از طریق کانال تلگرام @Radanews [3]  مخابره خواهد شد.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در چهار رشته تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی،  زمستان امسال به دبیری دکتر حسام‌الدین علامه برگزار خواهد شد.