- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مهدی ماهانی بازیگر فیلم سینمایی «طاقباز» شد

mehdi-mahani

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «طاقباز» به کارگردانی شهرام اسدزاده بزودی در تهران کلید می خورد و مهدی ماهانی از بازیگران سینما و تلویزیون عهده دار نقش اصلی مرد این فیلم خواهد بود.

ماهانی که به تازگی بازی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد۲» را به پایان رسانده است چندی پیش مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت و در این فیلم که به روش فیلم پلان ساخته می شود بدون توقف ایفاگر نقش یک معتاد دچار  توهمات ناشی از مصرف مواد مخدرخواهد بود .گفتنی است بازیگران «طاقباز» روزهای پایانی دورخوانی را سپری می کنند و فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است .

درخلاصه داستان فیلم آمده است؛ شاهرخ درمقطعی از زندگی خود پیوسته در تشخیص دنیای واقعی و توهمات معلق است  و باعث بروز اتفاقات غیر قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش می شود.

«طاقباز»  در لوکیشن های داخلی و خارجی با رفت و برگشت به گذشته و آینده ساخت خواهد شد و به همین دلیل کار برای تصویر بردار، بازیگران، طراح صحنه و طراح لباس بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود٠

«انتهای خیابان هشتم»، «آسپرین»، «هیس دخترها فریاد نمی زنند» ، «خیابان بیست و چهارم»،«چهارانگشتی»،«دلنوازان»، «آرام می گیریم» و …. از جمله آثاری هستند که این بازیگر در آنها حضور داشته است.