- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم کوتاه داستانی «علمک ۲» به زودی جلوی دوربین می‌رود

alamak2

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم داستانی «علمک ۲» به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری با اتمام آخرین بازنویسی های فیلمنامه، به تازگی وارد پیش تولید شده است و با تکمیل عوامل به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

این فیلم طنز در حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود و در ادامه داستان قسمت نخست آن، ماجرای یک علمک گاز را روایت می کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “گاهی به سلطان سلام کن …”

عوامل در تلاش اند تا اولین نمایش «علمک ۲» در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار باشد. این فیلم روز گذشته برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرد.

نخستین قسمت از فیلم داستانی «علمک» دو سال پیش در باشگاه فیلم سوره تولید شد و توانست موفقیت های بسیاری در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کند. این فیلم پس از درخشش در جشنواره های داخلی عمار، رویش، نهال، حسنات، اشراق، رضوی و…، توانست جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «مذاهب امروز» ایتالیا، جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان هفدهمین جشنواره بین المللی کورتی داسوگنی ایتالیا و جایزه بهترین فیلم کوتاه هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن را از آن خود کند. «علمک» همچنین به عنوان پرمخاطب ترین فیلم ادوار جشنواره مردمی عمار شناخته می شود.

حسین دارابی، نویسنده و کارگردان جوان کشورمان، تولید آثار کوتاهی همچون «دایو» و «کرایه ها آماده» را در کارنامه خود دارد.