- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پردیس چارسو میزبان جشنواره «سینماحقیقت» شد

pardis-charsou

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، پس از ۹ سال برگزاری جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در سینما فلسطین، سینما سپیده و فرهنگستان هنر، دهمین دوره‌ی این رویداد بزرگ سینمای ایران در ۵ سالن متمرکز پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

برپایه‌ی این گزارش، کارگاه‌های آموزشی جشنواره سینماحقیقت در سالن شماره ۲ پردیس چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد. اتاق VIP و غرفه‌‌ی بخش‌های مختلف جشنواره اعم از دبیرخانه، روابط عمومی، وب‌سایت، ستاد خبری، نشریه روزانه، پژوهش، بازرگانی، بین‌الملل و اداری- مالی هم در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر خواهند شد تا به شکل متمرکز پاسخگوی مراجعان محترم باشند.

کیفیت مطلوب سیستم نمایش و پخش در هر ۵ سالن پردیس سینمایی چارسو، به انضمام اهمیت تمرکز ستاد جشنواره در یک مکان و فراهم آوردن شرایط بهتر برای همراهی میهمانان، مستندسازان و اصحاب رسانه‌ی حاضر در دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت؛ از دلایل برگزاری این رویداد در پردیس سینمایی چارسو اعلام شده است.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، برگزار خواهد شد.