- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سیدجواد رفایی: باشگاه فیلم «رویش» تشکیل شد/ آمادگی برای برگزاری جشنواره فیلم «رویش»

javad-refayee

به گزارش سوره سینما [1] ، سیدجواد رفایی دبیر دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی «رویش» با اشاره به برگزاری این جشنواره در دی ماه سال جاری گفت: جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در شهر مشهد برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۰ آذر ماه سال جاری در دو بخش ملی و جوانه های رویش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره با موضوع دینی به معنای عام آن برگزار می شود، عنوان کرد: در بخش ملی این جشنواره هنرمندان شناخته شده کشور با ارسال آثار خود به دبیرخانه حضور خواهند داشت و در بخش جوانه های رویش نیز هنرمندانی که تجربه کمتری در حوزه تولید فیلم دارند، شرکت می کنند.

به گفته وی، در این جشنواره آثاری که شامل موضوع های اخلاقی و انسانی است پذیرفته می شود.

دبیر دهمین جشنواره فیلم «رویش» که به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، تاکید کرد: همچنین این جشنواره با تشکیل باشگاه فیلم «رویش» رابطه مستمری با فیلمسازان کشور ایجاد می کند از همین رو در طول سال نشست های مختلفی با هنرمندان برگزار می شود و سعی می کنیم در مناطق مختلف کشور برنامه های آموزشی با فیلمسازان جوان و تازه کار کشور داشته باشیم.

رفایی در پایان گفت: در این جشنواره آثار انیمیشن، مستند و داستانی در حوزه سینمای کوتاه مورد بررسی قرار می گیرند و به زودی داوران و هیات انتخاب جشنواره معرفی می شوند.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش را در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش ملی و جوانه های رویش به صورت رقابتی از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ در شهر مشهد مقدس برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر [2]