- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

هادی محقق فیلم «هات پلات» را ساخت

hot-plot

هادی محقق کارگردان جوان سینمای ایران با اعلام این خبر به سوره سینما [1] گفت: فیلمبرداری این فیلم شهریور امسال به طور کامل در شهر دهدشت و روستای دژکوه از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد انجام شد. نزدیک به یک ماه فیلمبرداری به طول انجامید و در حال حاضر فیلم آخرین مراحل فنی را سپری می کند.

وی  با بیان اینکه تدوین «هات پلات» به طور کامل انجام شد ادامه داد: بخشی از اصلاح رنگ را هم انجام دادیم ،ضمن اینکه صداگذاری و میکس فیلم هم توسط حسین قورچیان انجام می شود.

محقق گفت: فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر را پر کردیم؛ امیدواریم اولین نمایش این فیلم جشنواره فجر باشد.

کارگردان فیلم «ممیرو» همچنین افزود: فیلم نامه این فیلم توسط خودم، رضا محقق و وحید حاجیلویی به نگارش در آمده و داستان آن در رابطه با پیرمردی است که که درگیر گرفتن رضایت برای پسرش کوهیار می شود.

hadi-mohaghegh [2]

محقق همچنین در مورد ساختار «هات پلات» گفت: این فیلم را نمی توانم بی تفاوت با دیگر فیلم هایم بدانم اما در همان مسیر سابق قدم برداشتم.

حمدالله عزیزی، ماندانا قاسمی، فاطمه بهادر، حسین قزل باش و مهیار آب روان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی شاهیده، صدابردار: علی کریم نژآد، منشی صحنه: ماندانا قاسمی، طراح گریم: پدرام زرگر، طراح صحنه و لباس: حسین قزل باش، مدیر تولید: هادی نائیجی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محسن دین محمد، عکاس : حسام خلوصی و تهیه کننده : رضا محقق .

«هات پلات» سومین فیلم ویدءویی هادی محقق بعد از «ممیرو» و«بردو »به حساب می آید.