- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همکاری اقباشاوی با بهروز افخمی در فیلم سینمایی «آذرباد»

danesh-eghbashavi

دانش اقباشاوی کارگردان سینما  در گفتگو با سوره سینما [1] بیان کرد: خوشبختانه اکران فیلم «هیهات» به خوبی به پایان رسید و استقبال خوبی از آن در گیشه شد. همچنین اکران های دانشگاهی این فیلم هم با توجه دانشجویان همراه بود.

وی ادامه داد: ما نشست ها و جلسات دانشگاهی خوبی در شهرهای شیراز، مشهد، قم و زنجان داشتیم ،پرسش و پاسخ های متعددی توسط دانشجویان مطرح شد.

کارگردان یکی از اپیزودهای فیلم «هیهات» ادامه داد: با توجه به اینکه تم این فیلم هم جنگ را در بر می گرفت و هم مفاهیم مذهبی داشت تماشاگر دست خالی از سالن بیرون نمی رفت. در واقع استراتژی که توسط ما چهار کارگردان طراحی شده بود اینکه هر اپیزود رنگ و بوی خاص خود را داشت و نماینده یک جنس سلیقه در بین مردم بود .به همین جهت تماشاگر با هر کدام اپیزود که دلخواهش بود می توانست ارتباط برقرار کند.

وی همچنین گفت: تقریبا تماشاگری نبود که بگوید کلیت فیلم را دوست نداشتم چرا که هر قسمت فیلم مورد علاقه هر کسی می توانست باشد.

کارگردان فیلم «تاج محل» در بخش دیگری از صحبت خود با اشاره به اینکه تجربه خوبی از این فیلم بدست آوردم گفت: فیلم «هیهات» باعث شد کار تیمی را تجربه کنیم. فیلمی با داستان متنوع اما درعین حال وحدت محتوایی.

وی همچنین در مورد نسخه نمایش خانگی فیلم نیز گفت: بنا بر اعلام سایت فیلم نت بالای ده هزار دانلود این فیلم داشته ،این مشخص می کند که چه میزان استقبال از این فیلم در شبکه نمایش خانگی شده است.

اقباشاوی همچنین گفت: به تازگی مشاوره فیلم نامه «آذرباد» به کارگردانی بهروز افخمی را به پایان رساندم که این کار هم تجربه شیرینی برایم بود. در حال حاضر  هم چند طرح سینمایی را مطالعه می کنم تا ببینیم در ادامه چه اتفاقی قرار است شاهد باشیم.

فیلم سینمایی «هیهات» به کارگردانی دانش اقباشاوی،هادی نائیجی، روح الله حجازی، هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همزمان با اربعین ابا عبدالله حسین توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وارد شبکه نمایش خانگی شد.

در این فیلم که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است، بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی، خسرو شهراز و… ایفای نقش کرده اند.