- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه روز دوم جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اعلام شد

cinema-haghighat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در بخش مسابقه ملی فیلم های «روزگار بهروز» ساخته ابوالفضل توکلی، «مردان ارباب جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و درنا مدنی سانس ۱۵:۴۵، رئیس‎الوزراء به کارگردانی محمدرضا هاشمیان سانس ۱۹:۱۵ و «متهمین دایره بیستم» حسام اسلامی ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس چهارسو اکران می‌شوند.

در سالن شماره دو مستندهای «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی ساعت ۱۹ و «ویلکیج» ساخته حسن قهرمانی و «غلام‎رضا» به کارگردانی مصطفی امامی در ساعت ۲۰:۴۵ نمایش داده می‌شود.

«بهتر از زندگی» ساخته ماهان خمامی‎پور و «همجا» به کارگردانی مهدی قنواتی در سانس ۱۱:۴۵ ، «پاپلی» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ساعت ۱۸، «بی‎بازگشت» ساخته مرجان ریاحی و «اعتراض وارد نیست» به کارگردانی فرناز و محمدرضا جورابچیان سانس ۱۹:۴۵ روی پرده سالن شماره سه چهارسو خواهند رفت.

در سالن شماره چهار هم مستندهای «قابها» به کارگردانی کیوان مهرگان و «جمعه قالی» ساخته مهدی اسدی سانس ۱۴:۱۵ و «زیمل بلوچستان» ساخته مازیار مشتاق‌گوهری ساعت ۲۱:۱۵ نمایش داده می شود.
سانس ساعت ۱۱  سالن شماره پنج به مستندهای «راه بی‌عبور» ساخته محمدرضا حافظی و «بامداران» به کارگردانی مهدی ملک‏زاده اختصاص داده شده و در ساعت ۱۷:۱۵ هم مستند «خوان بی‎خان» ساخته هادی معصوم‏دوست اکران می‌شود.

در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های «آرلت: شجاعت یک ماهیچه است» ساخته فلورین هافمن در سانس ۱۴ و «کشتزار» به کارگردانی مهدی صاحبی ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک به نمایش در می‌آید و «شاید صحرا، یا که دنیا» به کارگردانی میگل سیبرا لوپز و کارن آکرمن ساعت ۱۶:۱۵ در سالن شماره سه و «برلین زخمی جنگ» ساخته رولاند فوهرمان و «عبور از مرز آیدا» به کارگردانی لیلیانا رسنیک در سانس ساعت ۹:۱۵، «لرزش» ساخته اسکار ویستنلی و «خبردار!» به کارگردانی انور بگر و پاناگیوتیس کارامیس در سانس ۱۳:۴۵ در سالن شماره پنج روی پرده خواهند رفت.

«بیش کم یا سفرهای یک مگس به شرق» به کارگردانی بوگدان زیوورسکی و «چشم استانبول» ساخته فاتح کایمارک و بینور کارائولی در بخش پرتره و در ساعت ۱۱:۱۵سالن شماره یک نمایش داده می شود.
در بخش بین الملل فیلم‌های «کشتزار» ساخته مهدی صاحبی ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک، «شاید صحرا، یا که دنیا» به کارگردانی میگل سیبرا لوپز و کارن آکرمن ساعت ۱۶:۱۵ در سالن سه و «برلین زخمی جنگ» به کارگردانی رولاند فوهرمان و «عبور از مرز آیدا» ساخته لیلیانا رسنیک ساعت ۹:۱۵، «لرزش» به کارگردانی اسکار ویسنتلی و «خبردار!» ساخته اونور بکر و پاناگیوتیس کارامیس در سانس ۱۳:۴۵ و «ریکی درباره لیکاک» به کارگردانی جین وینر ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شماره پنج به نمایش درمی آید.

در بخش خارج از مسابقه هم فیلم «قهرمان آخر» ساخته جواد طوسی ساعت ۲۲:۳۰ در سالن شماره پنج اکران خواهد شد.