- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علیرضا رئیسیان میهمان محمد خزاعی در برنامه «سینما دو» می‌شود

cinema2-raisian

به گزارش سوره سینما [1] ، در این برنامه علیرضا رئیسیان کارگردان سینما پس از سالها در رسانه ملی حضور می یابد و به گفتگو درباره فیلم های منتقدانه اجتماعی خواهد پرداخت. همچنین جواد طوسی ؛ منتقد سینما  و محمد خزاعی ؛ مجری و کارشناس برنامه در کنار محمدرضا عارف؛ مدرس و جامعه شناس و مریم اسمی خانی از فیلمسازان جوان کشور به بحث درباره آثار اجتماعی خواهند پرداخت.

اصغر همت؛‌ بازیگر سینما و تئاتر و ستار اورکی؛‌ آهنگساز نیز دیگر میهمان این برنامه هستند که در بخش قاب  حضور خواهند داشت.

علیرضا رئیسیان که یکی از کارگردانان برجسته و فعال در حوزه سینمای اجتماعی ایران است آثاری همچون «دوران عاشقی»، «چهل سالگی»، «پرونده هاوانا» و «ایستگاه متروک» را در کارنامه خود دارد.

«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و … از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.