- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بیست و یک روز بعد» ۲ روز دیگر تحویل دفتر جشنواره فجر می‌شود/ انجام جلوه‌های ویژه

21Rooz

به گزارش سوره سینما [1] ، سیدمحمدرضا خردمندان، کارگردان فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» درباره آخرین وضعیت نخستین فیلم سینمایی خود و زمان تحویل آن به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: تدوین این فیلم به تازگی توسط محمدرضا مویینی و هدی مویینی به پایان رسیده است و طی دو روز آینده نسخه اولیه ای از فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر می شود.

وی افزود: همزمان در حال انجام جلوه های ویژه و صداگذاری آن هستیم تا ان شا الله در موعد مقرر نسخه نهایی «بیست و یک روز بعد» را به جشنواره فیلم فجر برسانیم. صداگذاری فیلم توسط محمود موسوی نژاد و جلوه های ویژه آن توسط محمدرضا نجفی امامی انجام می شود.

«بیست و یک روز بعد» به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی است که فیلمنامه آن توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهر و گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده… .

منبع: خبرگزاری مهر