- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال فوق‌العاده از «دایو» در اکران‌های مردمی عمار + تیزر جدید

dive

به گزارش سوره سینما [1] ، همزمان با آغاز اکران‌های مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در سراسر کشور، فیلم داستانی «دایو» به کارگردانی حسین دارابی درباره شهدای غواص مورد توجه بسیاری از مخاطبان این جشنواره قرار گرفته و بازخوردهای خوبی داشته است.

شهرستان های خوسف، نظرآباد، داراب، فسا، سمنان، گرمسار، ایوانکی، اهواز، لار، خراسان جنوبی، صفادشت و مساجد و مدارس مناطق مختلف استان تهران از جمله شهرهایی بودند که فیلم «دایو» در آنها به نمایش درآمده است و اکران آن همچنان ادامه دارد.

به همین مناسبت تیزر جدید این فیلم که به زودی در سینما فلسطین محل برگزاری هفتمین جشنواره فیلم عمار نیز به نمایش درمی آید، منتشر شد.

همچنین حسین دارابی، هفته گذشته در افتتاحیه هفتمین جشنواره فیلم عمار بخاطر ساخت «دایو»، جایزه ویژه انگشتر پدر شهید موسوی زاده را از دستان مادر این شهید غواص دریافت کرد.

ایده ساخت این فیلم دفاع مقدسی که محصولی از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است سال گذشته همزمان با تشییع شهدای غواص در سراسر کشور شکل گرفت و تولید آن تا زمستان ۹۴ به طول انجامید. «دایو» با بازی رابعه مدنی، امیر کربلایی زاده، حسین پورکریمی و علیرضا مظفری روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره ای از نیروهای عراقی پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می رسد.

عوامل فیلم داستانی «دایو» عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، دستیاران تهیه کننده: مصطفی رضوانی، محمدجواد موحد، مدیر فیلمبرداری: داود رحمانی، مدیر تولید: عباس خدادادی، علی شمس، مدیر جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: اکبر یعقوبی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، موسیقی: امید روشن بین، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر جدید فیلم داستانی «دایو» به کارگردانی حسین دارابی [2]