- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سینما «گلشن» بجنورد میزبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد

Fajr35_9

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان‌ها از ١۶ تا ٢۶ بهمن ماه گفت: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار ٢٠ فیلم در۴٠ سئانس در سینما گلشن بجنورد اکران شود.

ابوالحسن حیدری با بیان اینکه از ١۶ تا ٢۶ فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد اکران می‌شود، زمان اکران فیلم‌ها را ساعت ١۴، ١۶، ١٨ و ٢٠ اعلام کرد.

وی اظهار داشت: این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بجنورد برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حیدری ادامه داد: فیلم‌های تولیدی می‌تواند اثرات مثبتی در زمینه فیلمسازی در استان‌ها داشته باشد و علاوه بر آن مردم برای رفتن به سینما تشویق می‌شوند.

حیدری تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز کمک می‌گیریم و شرایطی را به وجود می‌آوریم که بخش عمده‌ای از هم‌استانی‌ها بتوانند فیلم‌ها را ببینند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت جشنواره www.fajrfilmfestival.com [2] ، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس  telegram.me/fajrfilmfest35 [3] قابل مشاهده است.