- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گفتگوی اکبر نبوی با همایون اسعدیان در «چشم شب روشن»

homayoun-asadian

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی «چشم شب روشن»، از چهارشنبه شب ۱۷ آذر بخش سینمایی برنامه «چشم شب روشن» با اجرا و کارشناسی اکبر نبوی کلید خورد و این منتقد سینما و کارشناس حوزه فرهنگ در اولین شب با احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» گفتگو کرد.

در چهارشنبه های بعدی نیز او میزبان منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما، رضا کیانیان بازیگر شناخته شده، فرشته طائرپور تهیه کننده سینمای کودک و نوجوان و منوچهر محمدی تهیه کننده سرشناس سینمای ایران بود و با این هنرمندان درباره مسائلی چون آسیب شناسی بازیگری، درگذشت دنیا فنی زاده و وضعیت سینمای کودک و شرایط تهیه کنندگی در سینمای ایران گفتگو کرد.

نبوی چهارشنبه این هفته ۲۲ دی، قرار است با همایون اسعدیان تهیه کننده، فیلمنامه نویس و کارگردان گپ بزند. کارگردانی که در جشنواره فیلم فجر پیش رو، با «یک روز به‌خصوص» برای دستیابی به سیمرغ تلاش می کند و در کارنامه او ساخت آثاری چون «طلا و مس»، «بوسیدن روی ماه» سریال «راه بی پایان» و… به چشم می خورد.

«چشم شب روشن» به تهیه کنندگی امیر قمیشی، با اجرای محمد صالح علا شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.