- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تصویر برداری سریال «گمشدگان» تا چند روز آینده آغاز می‌شود

gomshodegan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» ، اولین و یکی از مهمترین لوکیشنهای سریال گمشدگان که یک خانه قدیمی است  تا چند روز آینده آماده شده و فیلمبرداری در این لوکیشن آغاز خواهد شد.

تاکنون حضور بهنام تشکر،مهرداد ضیایی،علی استادی ،حسین سلیمانی ،کتانه افشاری نژاد و… ترلان پروانه دراین مجموعه به عنوان بازیگر قطعی شده است وقرار است در  اولین لوکیشن سریال که یک خانه قدیمی است جلوی دوربین بروند.

ترلان پروانه بازیگر جوان دراین مجموعه نقش خاص و متفاوتی را ایفا می‌کند.

همچنین حضور بازیگران مطرح و سرشناس دیگری نیز قطعی شده  که درجریان ساخت سریال به این مجموعه اضافه می‌شوند و اسامی آنها بزودی اعلام می شود.

مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» به کار گردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر قصه متفاوتی را روایت می کند که به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.

عوامل سریال گمشدگان عبارتند از: کارگردان:رضاکریمی، نویسندگان‌: رضامقصودی ‌و احسان‌جوانمرد ، مدیرفیلم‌برداری:ابراهیم‌اشرفی،مدیر تولید:مهدی رجبی، دستیاراول کارگردان:عادل معصومیان، طراح صحنه ولباس: منصوره یزدانجو، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی:محمد رسولی‌واشقانی، صدابردار:رضا کنشلو، منشی صحنه:محسن بهاری،مدیر تدارکات:روح‌الله رهبری، دستیارکارگردان: سعید سیری،تدارکات:مهدی رهبری ، عکاس:علی حمید نژاد ، دستیارصحنه:حمید نظیفی، دستیارلباس:نیسا نادری،دستیار برنامه‌ریز:مریم‌‌اورکی ، امورمالی:سید مصطفی حسنی ، مشاوراموررسانه ای:علی‌زادمهر، تهیه کننده:علی حجازی مهر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما.

کانال تلگرام و اینستاگرام سریال به‌آدرس @gomshodeganseries [2] دردسترس است.