- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آمادگی شهرکرد برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر

Fajr35_11

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، جواد کارگران دهکردی در نشست شورای مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: امسال شهرکرد برای دومین بار میزبان جشنواره فیلم فجر است که برای این منظور تاکنون دبیرخانه جشنواره با اکران فیلم‌ها در سینما بهمن شهرکرد موافقت کرده است و قیمت بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در شهرکرد به صورت تکی هشت هزارتومان اعلام شد و درصورت خرید بسته‌ای هربلیت ۶هزاربه فروش می‌رسد. پیش فروش بلیت‌ها از رأس ساعت ٨ صبح روز دوشنبه ۴ بهمن ٩۵ آغاز و در ساعت ٢۴ روز پنج شنبه ٧ بهمن ٩۵ خاتمه می‌یابد.

وی گفت: امسال دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفت این جشنواره همزمان در همه استان‌های کشور برگزار شود و تاکنون نیز این استان به عنوان یکی از نخستین استان‌های برگزاری جشنواره پذیرفته شده است.

کارگران دهکردی با تأکید بر این که برگزاری جشنواره در استان یکی از مطالبات مردم و هنرمندان بوده است، گفت:مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد نیز زیرساخت های لازم برای اکران فیلم‌های جشنواره را دارد و نام این مجتمع نیز برای اکران فیلم‌ها به دبیرخانه ارسال شده است.

سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور، از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد.