- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اسامی ۱۸ فیلم بخش مسابقه مستند جشنواره حسنات اعلام شد

jashnvare-hasanat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری جشنواره حسنات، اعضای هیأت انتخاب بخش مستند ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، اسامی آثار بخش مسابقه مستند این دوره از جشنواره را اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، پریوش نظریه، حبیب احمدزاده، رضا درستکار، معین کریم‌الدینی و عزت‌الله پروازه، هیأت انتخاب بخش مستند ششمین جشنواره حسنات از بین ۲۷۹ اثر رسیده مستند  به دبیرخانه این دوره از جشنواره، ۱۸ فیلم مستند را برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب و معرفی کردند. اسامی این فیلم‌ها به شرح زیر است:

من عصمت‌ام (لیلا نوروزی) از تبریز، خانه امن (نوشین نامداری) از مریوان، روزگار اکبر (قدرت باقری) از ایلام، خوشبختی بدون پول (مهیار حمیدیان) از تهران، لبخند سرد محافظ (مظفر حسینخانی هزاوه) از اراک، سلام بر علی پسر موسی (امین قدمی) از تهران، رحمت توری (بهزاد علوی) از زنجان، دارالسلام (احسان شادمانی) ازشیراز، برای زمستان آماده شو! (سینا کیانپور) از تهران، ده، چهار و نیم، سه و نیم (مهدی حیدری) از آمل، دیگو (علی شهابی‌نژاد) از  آبادان، روایت یک ازدواج (کمیل ارجمندی) ازتهران، پایان محدوده قانونی شهر  (بلال الفت، علی الفت) از قم، روزنه (وحید مباشری) از شیراز، راه بی‌عبور (محمدرضا حافظی) از خرم آباد، قصه یک مرد (عطا مهراد، سیاوش جمالی) از  تهران، باغچه خشک خانه‌مان سبز است (حسین نارمنجی) از بیرجند، مضراب تمام فلزی (ایمان صالحی، مجید جعفری) ازاصفهان.

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است.