- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«گشت ۲» هیچ نمایشی در شهرستانهای برگزار کننده جشنواره فیلم فجر ندارد

gasht-2

به گزارش سوره سینما [1] ، با تصمیم تهیه کننده و کارگردان «گشت ارشاد ۲»، این فیلم در شهرستانهایی که برگزار کننده جشنواره فجر هستند، به نمایش در نمی آید. عوامل این فیلم تاکید کردند که در تلاش هستند تا به زودی شرایط اکران عمومی آن را در تهران و شهرستانها فراهم کنند.

«گشت ۲» در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدا… یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، محمد رجایی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، علی رحیمی، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، سید محسن میر اسماعیلی،شهرام احمدنیا ومهدی ماهانی به ایفای نقش می پردازند.

داستان سری دوم این فیلم از زمانی آغاز می شود که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزادشده وبه سراغ عطا میروند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می گردند، اما پس از تلاش هاى بسیار سرانجام ناچار می شوند دوباره

عوامل تولید «گشت ۲» عبارتند از:کارگردان: سعید سهیلى، نویسندگان: سعید سهیلى، مهدى محمدنژادیان، تهیه کننده: سعید سهیلى، حمید فرخ نژاد، مدیر فیلمبردارى: مسعود سلامى، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه: عباس بلوندى، طراح لباس: مهناز غنى، تدوین: حسن ایوبى، موسیقى: امیر توسلى، صداگذار:حسین مهدوى، منشى صحنه: شیدا باسمه چى، طراح چهره پردازى: امید گل زاده، مدیر تولید:رحمت عبدالله زاده، دستیار اول کارگردان: حسن لفافیان،عکاس: محمد بدرلو.