- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه سینمای رسانه‌ها و کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۵ اعلام شد

milad-mellat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، پردیس ملت در نمایش فیلم‌های خود فیلم‌های بخش چشم‌انداز سینمای ایران را در ۴ سانس از ساعت ۱۵:۳۰ (سانس اول) تا ساعت ۲۳ (سانس آخر) برای مردم و هنرمندان به نمایش می‌گذارد و در برنامه برج میلاد، اهالی رسانه‌های گروهی از ساعت ۱۳:۳۰ و با نمایش فیلم‌های بخش سینمای مستند آغاز می‌شود و سانس آخر این سالن ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده است.

نکته حائز اهمیت در برنامه‌ریزی امسال این است که امسال برنامه نمایش فیلم‌های این دو سینما  طوری طراحی شده که بیشتر فیلم هایی که  در نیمه اول برج میلاد به روی پرده می روند، در نیمه دوم برنامه پردیس ملت قرار داده شده است.

برنامه روز اول برج میلاد (سینمای رسانه‌های گروهی) از ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ بهمن با مستند آبی کم‌رنگ (آرش لاهوتی) آغاز می‌شود و فیلم‌های خانه دیگری (بهنوش صادقی) در ساعت ۱۵:۳۰، ایتالیا ایتالیا (کاوه صباغ‌زاده) در ساعت ۱۸، اِو (خانه) (اصغر یوسفی‌نژاد) در ساعت ۲۰:۳۰ و آزاد به قید شرط (حسین شهابی) در ساعت ۲۳در این روز برای اهالی رسانه به نمایش درمی‌آید.

در برنامه روز اول پردیس ملت نیز مادری (رقیه توکلی) در ساعت ۱۵:۳۰، سدمعبر (محسن قرایی) در ساعت ۱۸، دریاچه ماهی (مریم دوستی) در ساعت ۲۰:۳۰ و فصل نرگس (نگار آذربایجانی) در ساعت ۲۳ روی پرده می‌رود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه به دبیر محمد حیدری برگزار می‌شود.

Milad-Fajr [2]

mellat-Fajr [3]