- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور فیلم در جشنواره فجر مهم و تاثیر گذار است/ «ایتالیا ایتالیا» برای علاقمندان به حرفه سینما جذاب است

ali-molagholipoor

علی ملاقلی پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» در گفتگو با سوره سینما [1] بیان کرد: در فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده نقش کوتاهی دارم که در واقع نقش نیست ؛ به عنوان شخصیت علی ملاقلی پور در این فیلم حضور دارم.

وی ادامه داد: داستان این فیلم پیرامون سینما است . دو جوانی که قصد دارند فیلم اول خود را بسازند و من به عنوان علی ملاقلی پور با این دو جوان از سختی های کار در سینما صحبت می کنم. علاوه بر من  ،دانش اقباشاوی وچند نفر از اعضاء صنف برنامه ریزان و دستیار کارگردانان هم در این فیلم حضور دارند.

فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور با بیان اینکه رفاقت گونه در این فیلم بازی کردم گفت: این فیلم از آن جهت که در ژانر فانتزی تعریف می شود برای مخاطب عام ،علاقمندان به سینما و دانشجویان جذاب است.ضمن اینکه در فضای کمدی فانتزی به سینما می پردازد.

ali-molagholipoor2 [2]

وی در مورد دیگر فیلم های جشنواره امسال گفت: هنوز نتوانستم فیلمی را ببینم به همین جهت نیم توانم قضاوت درستی داشته باشم ؛باید کل فیلم های سینما چه آنها که به جشنواره راه پیدا نکردند و چه آنها که در جشنواره هستند را ببینیم بعد راجع  به همه فیلم ها نظر دهیم.

ملاقلی پور با بیان اینکه حیات سینماگر به اکران فیلمش است گفت: حضور فیلم در جشنواره مهم و تاثیر گذار است اما حیات سینماگر به اکران فیلمش است. متاسفانه فیلم های زیادی از جشنواره سال گذشته هستند که نتوانستند هنوز به اکران عمومی برسند.