- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال گسترده استان‌ها از برگزاری جشنواره فیلم فجر

cinema-ostani-fajr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در ابتدای این جلسه که با استقبال بسیار خوب از سوی ادارات کل استان‌ها مواجه بود، «بابک رضایی» مدیر بخش استان‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به تشریح فعالیت‌هایی که با وجود مشکلات فراوان، برای برنامه‌ریزی و شکل‌گیری بخش استانی انجام گرفته و رئوس برنامه‌ها و سیاست‌های ستاد برگزاری در این بخش پرداخت.

از مهمترین نکات ذکر شده در این جلسه، تأکید بر تبلیغات محلی برای تشویق علاقه‌مندان به خرید بسته‌ای بلیت‌ها از طریق سایت پیش‌فروش، تمرکز و تلاش حداکثری برای حفظ امنیت فیلم‌ها در زمان پخش در سالن، برنامه‌ریزی جهت حضور هنرمندان و دست‌اندرکاران فیلم‌ها در استان، تأکید بر هماهنگی با شبکه‌های تلویزیونی محلی برای تولید برنامه و گزارش‌های سینمایی در ایام جشنواره و انعکاس آن در شبکه‌های سراسری و… بود که در سخنان مدیر بخش استانی جشنواره بر آن‌ها تأکید شد.

بخش بعدی این نشست به پرسش و پاسخ در خصوص مشکلات و طرح ابهامات و پرسش‌های حاضران در جلسه اختصاص یافت که بیشتر حول محور چگونگی انتخاب فیلم برای استان‌ها، درخواست تغییر بسته‌های فیلم اختصاص یافته، نحوه تهیه و خرید بلیت برای ادارات، نهادها، سازمان‌های استانی و… بود.

همچنین در این جلسه «مرتضی رزاق‌کریمی» مدیر بخش مستند جشنواره نیز در سخنانی از اهمیت پخش فیلم‌های مستند در سراسر کشور گفت.

دستاورد مهم این نشست، ابراز رضایت حداکثری حاضران در سالن بود و ایجاد آشنایی و شناخت بین دست‌اندرکاران بخش استانی از سراسر کشور دستاوردی مطلوب در روند برگزاری هر چه بهتر جشنواره استانی تلقی شد.

در این جلسه، با ذکر فاتحه نثار روح شهدای آتش‌نشان، از مقام شامخ این عزیزان تجلیل شد.

بخش استانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود و همزمان با تهران به پایان خواهد رسید.