- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دو موفقیت جهانی برای فیلم «لانک» محصول حوزه هنری کردستان

lanak

به گزارش سوره سینما [1] ، امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با آفتاب دل [2] اظهار کرد: لوح تقدیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم  Flathead Lake  که از ۲۰ تا ۲۲ ژانویه در مونتانا آمریکا برگزار شد به فیلم کوتاه « لانک» (گهواره)  به کارگردانی  زانیار لطفی اهدا شد.

وی گفت: «لانک» علاوه بر این موفقیت ، به بخش نهایی و فینال ۳۷ مین دوره فیلم های کوتاه “image in Cabestany” کشور فرانسه راه یافت و در لیست  نهایی نامزدهای جایزه بخش بین الملل این جشنواره نیز قرار گرفته است .

وی افزود: در ساخت این فیلم که به تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و زانیار لطفی تولید شده، رومینا لطفی، شریف وفایی، سهیل کرمی و ژیوار لطفی به عنوان بازیگر، زانیار لطفی: کارگردان، تصویربردار و تدوینگر، بهزاد کارگری و زانیار لطفی: فیلمنامه نویسان، عرفان مهدوی: صدابردار، شاخه وان عثمانی: طراح صحنه، سامان حسین پور: دستیار تصویربردار، امین حبیبی: دستیار کارگردان، ساحل محمدی: عکاس، کامیار لطفی: مدیر تولید و کامبیز قبادی: مدیر تدارکات مشارکت داشته‌اند.

مرادی خاطر نشان کرد: داستان این فیلم تلاش یک کودک را به تصویر در آورده است که سعی می نماید مانع از بیدار شدن کودک خردسالی که در گهواره خوابیده است شود .