- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

‎مشارکت «آوای هنر سلامت» در دو فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر

avaye-honar-salamat

‎به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، این موسسه در راستای اهداف خود در ترویج فرهنگ سلامت و سبک زندگی سالم از فیلم های سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم پور و فصل نرگس از نگار آذربایجانی حمایت کرده است و

‎در تولید این آثار به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درصد از سهم تولید را مشارکت کرده است.

‎به گفته دکتر ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل موسسه اوای هنر سلامت، این موسسه در زمان اکران عمومی این آثار نیز از انها حمایت جدی خواهد داشت.

‎سوفی و دیوانه به سلامت روان و امید پرداخته و فصل نرگس نیز نگاهی اجتماعی دارد.

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم پور پس از عاشقانه «پل چوبی» است که در شهریور ماه سال جاری جلوی دوربین رفت و در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

‎در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

‎فیلم سینمایی «فصل نرگس» دومین ساخته نگار آذربایجانی است که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این اثر  که درامی اجتماعی است با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امیدبخش را روایت می کند.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی ، ریما رامین فر ، یکتا ناصر ، امیر آقایی در نقش رضا فرجام ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، سام نوری ، صالح میرزاآقایی ، گوهر خیراندیش ، شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی به ایفای نقش پرداخته اند.