- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«کودک شو»؛ مسابقه‌ای نو برای خانواده‌ها و فرزندانشان با حضور چهره‌ها

koodak-sho

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه ؛ «کودک شو» عنوان جدیدترین برنامه شبکه نسیم است که به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است. این برنامه بر اساس مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، در راستای اهداف مورد نیاز جامعه و موضوعات روز؛  با محوریت پیوند بین دنیای کودکان و خانواده هایشان شکل گرفته است. از این منظر ، وجه بازی و تلاش و دورهمی خانوادگی در این برنامه نسبت به رقابت و برد و باخت در اولویت قرار می گیرد.

پروژه «کودک شو» در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه – بازی» است  که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان،  فعالان حوزه موسیقی و … نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

یک مجری از بین بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون انتخاب شده است، که از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می کند.

«کودک شو» یکی از پروژه هایی است که برای اولین بار در تلویزیون، در قالب یک رقابت، به این صورت، به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. این برنامه که قرار است در ۹۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، از ابتدای اسفندماه ضبط خود را آغاز می کند.